Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stort sett fornøyd. Brukte ikke forsikringen da det ikke var aktuelt.
utrolig missfornøyd med Fremtind som forsikringsselskap, der jeg er total kunde og har en klar forsikringssak som Fremtind ikke vil dekke. Jeg sitter med en følelse av: er det ikke derfor jeg har forsikring? Takstmann i saken har tydelig på bilder og forklaring av saken vist hendelsesforløpet. Saksbehandler var vanskelig å komme i kontakt med. Hendelsesforløpet er for langt til å forklare her. Fryseboks i kombiskap har sluttet å virke. DVS. Frys har tint og væske har runnet utover gulv i 2. etg. og nedigjennom vegg i 1 etg. Hendelsen har forkommet i en fritidsbolig og stått slikt som dette i noen uker. jeg beholdt kombiskapet til takstmann var å tok bilder, deretter kastet jeg dette. en uke etterpå kom Fremtind tilbake med at jeg måtte ha en servicemann for å se på årsaken til at kombiskap sluttet å virke, men da va kombiskapet allerede kastet. dette er da årsaken til at jeg ikke fikk dekke skaden av fremtind. Behandlingssaken gikk over 2 uker. Dette kunne da ikke stå i over 2 uker å lukte.
Anbefales på det sterkeste. Rask behandling veldig fornuftig erstatning. Men én må ta ut pengene som får i erstatning ellers blir det mye tull når en bruker dem som gavekort.
Jeg har ingen ting å klage på når det gjelder behandlingen sv min skade .
Da jeg byttet til Fremtind , fikk jeg bedre betingelse på alt jeg forsikret. Kontaktpersonen opplevde jeg som veldig ryddig og hjelpsom
Tatt seriøst vare på 👍 hurtige tilbakemeldinger.
Min datter ordna opp vi var ute på reis når bilenvåres blei rygga på. Og skaden fiksa tilvi kom heim. Vett ikke mer å skriva