Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
utrolig missfornøyd med Fremtind som forsikringsselskap, der jeg er total kunde og har en klar forsikringssak som Fremtind ikke vil dekke. Jeg sitter med en følelse av: er det ikke derfor jeg har forsikring? Takstmann i saken har tydelig på bilder og forklaring av saken vist hendelsesforløpet. Saksbehandler var vanskelig å komme i kontakt med. Hendelsesforløpet er for langt til å forklare her. Fryseboks i kombiskap har sluttet å virke. DVS. Frys har tint og væske har runnet utover gulv i 2. etg. og nedigjennom vegg i 1 etg. Hendelsen har forkommet i en fritidsbolig og stått slikt som dette i noen uker. jeg beholdt kombiskapet til takstmann var å tok bilder, deretter kastet jeg dette. en uke etterpå kom Fremtind tilbake med at jeg måtte ha en servicemann for å se på årsaken til at kombiskap sluttet å virke, men da va kombiskapet allerede kastet. dette er da årsaken til at jeg ikke fikk dekke skaden av fremtind. Behandlingssaken gikk over 2 uker. Dette kunne da ikke stå i over 2 uker å lukte.
Anbefales på det sterkeste. Rask behandling veldig fornuftig erstatning. Men én må ta ut pengene som får i erstatning ellers blir det mye tull når en bruker dem som gavekort.
Jeg har ingen ting å klage på når det gjelder behandlingen sv min skade .
Da jeg byttet til Fremtind , fikk jeg bedre betingelse på alt jeg forsikret. Kontaktpersonen opplevde jeg som veldig ryddig og hjelpsom
Tatt seriøst vare på 👍 hurtige tilbakemeldinger.
Min datter ordna opp vi var ute på reis når bilenvåres blei rygga på. Og skaden fiksa tilvi kom heim. Vett ikke mer å skriva
Ved skade på bil må du legge ut for egenandel selv om det er åpenbart at den andre parten vil få skylden. Unødvendig og irriterende.