Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit å melde skade og veldig rask behandling
Det er lett å snakke med ansatte og de er svært imøtekommende.
Greit og rask oppgjør. Ryddige og greie saksbehandlere. Kjapt oppgjør. Fornøyd kunde etter uhellet.
Servicen ved henvendelsen var god. Fikk raskt svar.
Forferdeli kundesevice ! Har sakt opp mine forsikringer...Damen i tlf la på tlf sin ! OFF.
Ingen dårlige erfaringer. Fikk veldig god behandling på min henvendelse og hurtig oppgjør.
Jeg har hatt mange ulike reiseforsikringer gjennom tidene, og dette må være den desidert dårligste kundeopplevelsen jeg har. Vanskelig å få tak i, bruker nummer som ikke er i bruk i epost. Saksbehandler svarer med «copy paste» svar på gjentatte eposter med spørsmål. Ringer meg ikke opp når jeg ber om det. Jeg hadde dessuten en helt åpenbar sak som i følge vilkår skal dekkes og heldigvis blir det etter møte med Finansklagenemda. Svært dårlig kundeopplevelse fra start til slutt.