Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen dårlige erfaringer. Fikk veldig god behandling på min henvendelse og hurtig oppgjør.
Jeg har hatt mange ulike reiseforsikringer gjennom tidene, og dette må være den desidert dårligste kundeopplevelsen jeg har. Vanskelig å få tak i, bruker nummer som ikke er i bruk i epost. Saksbehandler svarer med «copy paste» svar på gjentatte eposter med spørsmål. Ringer meg ikke opp når jeg ber om det. Jeg hadde dessuten en helt åpenbar sak som i følge vilkår skal dekkes og heldigvis blir det etter møte med Finansklagenemda. Svært dårlig kundeopplevelse fra start til slutt.
Må si vi er veldig skuffet, tok 1,5mnd før saken ble avsluttet, det fikk vi ikke noe beskjed om i tillegg fikk dem all dokumentasjon dem ville trenge (kvitteringer) men det heller var ikke bra nok. Anbefaler ikke dette selskapet, vært kunde i noen år men valgte å bytte. Maken til frekkhet av dem vi pratet med skal man lete lenge etter.
Fikk rask hjelp og det gjorde dagen da den ble ganske kritisk etter uhellet.
Har du bruk for hjelp, så vær sikker på det kan finnes en liten skrift som sier at du må betale for skaden selv. En elektronisk skade på en komfyr uten en klar årsak dekkes ihvertfall ikke! Men slik er det vel kanskje i de fleste selskap. Det positive er at du får et hurtig svar.
Så rask behandling og utbetaling skal du lete lenge etter
Alt gikk knirkefritt og greit. Jeg fikk en god kontakt med verksted og vi gikk grundig igjennom skadene om hva som skulle gjøres. Jeg hadde leiebil under hele reparasjons tiden, som kun var i noen dager.