Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med Fremtind forsikring. Særlig er jeg fornøyd med rask saksbehandling.
Jeg forsøkte «Melde Skade» men det fungerte ikke i forhold til hva jeg skulle melde inn. Jeg tok da en telefon og traff på en meget hyggelig, og hjelpsom kundebehandler. Han tok saken og det var ordnet i løpet av 5 minutter!
Løste saken på beste måte, super service, veldig fornøyd med raske tilbakemeldinger
Fikk ingen hjelp , sendte meg til min bank for å starte en sak der eller med flyselskapet , son også mener at det er ikke deres feil. Merkelig at ingen tar ansvar .
Null respekt for kundene. Har ingen ønske om å hjelpe kundene. Tragisk dårlig. Kan begynne å ta tak i kundenes problemer.
Fikk fort svar. Selv om jeg ikke kunne få noe igjen
Fremtind reagerte med en gang de fikk beskjed fra meg. De gjorde umiddelbart alt de kunne for å hjelpe meg.