Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Løste saken på beste måte, super service, veldig fornøyd med raske tilbakemeldinger
Fikk ingen hjelp , sendte meg til min bank for å starte en sak der eller med flyselskapet , son også mener at det er ikke deres feil. Merkelig at ingen tar ansvar .
Null respekt for kundene. Har ingen ønske om å hjelpe kundene. Tragisk dårlig. Kan begynne å ta tak i kundenes problemer.
Fikk fort svar. Selv om jeg ikke kunne få noe igjen
Fremtind reagerte med en gang de fikk beskjed fra meg. De gjorde umiddelbart alt de kunne for å hjelpe meg.
Så go kundebehandling og rimelig pris. Vil aldri flytte forsikring. Dei er der for deg. Uansett navn og tittel .
Lang ventetid på telefon, nekter å ta imot skademelding over telefon, kunde-/saksbehandlere med lite kunnskap om egne vilkår og bolig. Avtale med takstmann som gir svært lave estimater på skade. Følger ikke opp spørsmål som er lovet svar på. STYR UNNA!