Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var uheldig å ble påkjørt av en bil i spania da jeg stod parkert. Forsikringen ryddet rask og effektivt opp. Utrolig fornøyd
Rask og god behandling av saksbehandler som skjønte problemstillingen.
De gangene jeg har vært i kontakt med forsikringsselskapet har oppfølgingen vært rask, god, og pragmatisk. Det er lett å få hjelp både på telefon og via mail. Topp service!
Kun 2-3 dager etter meldt tyveri, var oppgjøret på konto. Imponerende arbeid. Trodde ikke det kunne være mulig i disse dager.
Rask saksbehandling, tydelig beskjed om hva jeg skulle gjøre videre
Selvskapte/kundebehandler er kun opptatt av hva vilkårene sier å ikke saken det dreier seg om. Synd
Irriterende at saksbehandler gjør for slett jobb i første omgang og at man må bruke tid på klage. Saken var klar og klagen ble tatt til etterretning