Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning av el sparkesykkel. Ingen dekning mens Gjensidige betalte ut oppgjør på en dag. Gjelder tyveri.
Fornøyd kunde. Ønsker gjerne billigere forsikring.
Har opplevd å bli godt fulgt opp, godt orientert, med upåklagelig service fra uhell til avslutning av sak.
Hatt bare positive erfaringer. Kort ventetid og rask behandling
Svært fornøyd med kundeservice og hjelp i forbindelse med vannskade.
Bare korte mailer,ringte aldri opp igjen når dagene og ukene gikk.Vår ødelagte ting som brukes daglig,skulle repareres vis ett firma Fremtind bruker.Den første fredagen kom de ikke.Og neste fredag tok jeg meg fri når de skulle komme og fixe De kom ikke da heller.Firmaet ba oss legge ut nøkkel!Hallo.Jeg måtte jo være hjemme,regna med de ikke ville treffe på 4 jakthunder i huset alene.Men de kom ikke da heller.Etter lang tid fikk vi ny komfyr.Synes de burde gitt oss plaster på såret og sluppet egenandelen her på 2000 kroner når dette bare ble ett 2 uker frustrasjonsksos,og tidfristen Fremtind oppga ikke ble overholdt
Fremtind har selv aldri tatt kontakt angående saken. Har selv måtte ringe og purre