Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare korte mailer,ringte aldri opp igjen når dagene og ukene gikk.Vår ødelagte ting som brukes daglig,skulle repareres vis ett firma Fremtind bruker.Den første fredagen kom de ikke.Og neste fredag tok jeg meg fri når de skulle komme og fixe De kom ikke da heller.Firmaet ba oss legge ut nøkkel!Hallo.Jeg måtte jo være hjemme,regna med de ikke ville treffe på 4 jakthunder i huset alene.Men de kom ikke da heller.Etter lang tid fikk vi ny komfyr.Synes de burde gitt oss plaster på såret og sluppet egenandelen her på 2000 kroner når dette bare ble ett 2 uker frustrasjonsksos,og tidfristen Fremtind oppga ikke ble overholdt
Fremtind har selv aldri tatt kontakt angående saken. Har selv måtte ringe og purre
Helt ubrukelig og anbefales ikke til noen!! Les vedtekter nøye og vær klar over at ingen av dine viktigste eiendelen vil dekkes ved skade.
Forsikringen ble solgt som svært god, «dekker alt», men ved skade er selskapet mest opptatt av å sende lange lister med hva som ikke dekkes. Til slutt, etter alle beregninger, er det en får igjen lik null. Det er ikke mulig å nå saksbehandler på telefon, kun ringe kundeservice og vente i 20-40 min for å snakke med en ukjent hver gang. Dette er skremmende dårlig, ikke noe en forventer at seriøse aktører står bak.
Oppgjøret går på skinner, helt som forventet og ønsket av meg som kunde. Direkteoppgjør fra veterinær er veldig enkelt og greit.
Jeg meldt min sak via nettsiden og de ordnet opp på en flott måte
Vi har bare positive erfaringer med selskapet, og vi har fått hjelp og veiledning når vi har trengt det.