Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uråd å få kontakt i helga. Lite forståing frå sakshandsamar - skuldar på at det er andre si feil.
Enkel å snakke med, enkel å formidle budskapet til. Veldig hyggelig kundeservice.
En meget skuffende behandling av en etter min mening en helt kurant erstatning for en avlyst tur.
Veldig omsorgsfull i starten av en klagesak, men så dabber det litt av etter hvert. Slik er kanskje vanlig ..😎
Klarer ikke p komme på noe som er bra nå, da den lenge behandlingstiden er håpløs. Har inne en forsikrisngsak på en skoletur, som har kostet meg dyrt. Andre i samme forsikringsselskap har fått pengene sine tilbake, men ikke meg og flere med meg.
Meget god og rask behandling, etter skade på bil. Helt topp
Forrige gang var det service og fart fra begynnelse til slutt. Et og ett halvt år senere er det absolutt ikke det, med neste nøyaktig samme sak. Det kommer helt an på saksbehandler.