Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bulket bilen, min feil. Fylte ut skjema på web og hadde svar neste dag. Verksted, leiebil alt gikk veldig bra. Så jeg er godt fornøyd med Fremtind. Total kunde, hus bil mc osv Prisgunstige, men det er ikke så viktig for meg. If var litt dyrere.
Veldig treg saksbehandlng, svarer ikke på forespørsler, har aldri opplevd værre.
Helt greit. Kanskje litt omstendelige. Måtte dunkumentere mye. Tilslutt var det bare størrelsen på kjøleskapet som gjalt. Eller spelt ok.
Vi fikk hurtig hjelp på telefon og god veiledning. Enkelt for oss som kunde uten mye arbeid for oss med masse skjemaer og utfylling. Leverte bil på verksted, fikk leiebil og byttet etter en uke til ny fikset bil.
Beste forsikringsselskap jeg hittil har hatt erfaringer med.
Rask behandling av skademeldinger. Lite mas og kjas om dokumentasjoner i hytt og gevær. Så lenge man leverer de dokumentene de trenger så går behandlingen smertefritt.
Da jeg så skaden på bilen min ble jeg veldig trist og sint for at di som hadde gjort dette bare hadde stukket av og trodde dette ville bli vanskelig å forklare alene. Gikk inn på forsikring på mobilen min og der var det bare å krysse av hva som hadde skjedd bilen. Fikk der en tid på når bilen skulle vise skaden og at jeg kunne få leiebil og alt bli dekket. Da var jeg plutselig veldig glad og lettet for så enkelt og greit det gikk.