Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi fikk hurtig hjelp på telefon og god veiledning. Enkelt for oss som kunde uten mye arbeid for oss med masse skjemaer og utfylling. Leverte bil på verksted, fikk leiebil og byttet etter en uke til ny fikset bil.
Beste forsikringsselskap jeg hittil har hatt erfaringer med.
Rask behandling av skademeldinger. Lite mas og kjas om dokumentasjoner i hytt og gevær. Så lenge man leverer de dokumentene de trenger så går behandlingen smertefritt.
Da jeg så skaden på bilen min ble jeg veldig trist og sint for at di som hadde gjort dette bare hadde stukket av og trodde dette ville bli vanskelig å forklare alene. Gikk inn på forsikring på mobilen min og der var det bare å krysse av hva som hadde skjedd bilen. Fikk der en tid på når bilen skulle vise skaden og at jeg kunne få leiebil og alt bli dekket. Da var jeg plutselig veldig glad og lettet for så enkelt og greit det gikk.
bra servise lett og levere inn på nett og rask utbetaling.
Lang behandlingstid. Ingen svar på henvendelse via mail. Etter å ha fått plass nr 73 i køen, ordnes oppgjøret opp via telefon. Tok ca 5 min i stedet for 30 dager...
Bra erfaring med fremtind Forsikring, har akkurat hat en skade på båten som jeg er meget fornøyd med