Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blitt overkjørt av dere. Dere har tatt beslutning i fratrekk på utbetaling av forsikring på manglende grunnlag. Beslutning hos dere ble tatt 1 time etter at jeg hadde varslet at jeg ville klage på enkelte priser på ting. En time etter at jeg hadde sakt dette kom det Mail om at dere hadde bestemt dere om å trekke 10% av summen for grov uaktsomhet. Dere skulle vente på politietterforskning men gjorde ikke det. Ennu jeg har skrevet at jeg hadde ligget i narkose og gikk på smertestillende medisiner. I tillegg har jeg stor misnøye til takstmann som måtte være der da vi gikk gjennom klærne. Han hadde slik hastverk at dette var en stor vits. Det han tok seg tid til var å gå gjennom min kones undertøy, og da ble jeg forbannet og sa i fra. Trudde dere var mere profesjonell. Jeg har sittet i fire år som fagforbundsleder i industri energi klubben ess og snakket varmt å godt om denne forsikringen, men jeg har virkelig fått sett medaljens bakside. Dette må jo få etterspill Mvh Bjørn B.
God service når man kommer gjennom på telefon. nei, jeg syns dere egentlig lurer meg til å gå videre, fra jeg først sa ja!!
Gikk ein mnd fra eg meldte til eg fikk svar:( Synes dette er for dårlig.
Rask saksbehandling,raskt oppgjør og ellers veldig fornøyd.
Rask, ryddig og særdeles kundevennlig behandling, helt fra dag 1. Setter tydeligvis kunde-service veldig høyt, og var velvillige med absolutt alt. Informerte om mine rettigheter -som leiebil, uten at jeg var obs på dette. Når ulykken først er ute er det godt å kjenne seg ivaretatt. Jeg ble det hele veien, og gir dyp honnør til selskapet.
Mine erfaringer med fremtind forsikring har jeg ikke noe og utsette på,da jeg sjelden eller aldri har hat noe skade, Men litt skuffet ble jeg jo da jeg fikk avslag på min skademelding.
Elendig på saksbehandlingstid og svare på e-post. Flott og raskt skadeoppgjør når det endelig kom dit.....