Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk ein mnd fra eg meldte til eg fikk svar:( Synes dette er for dårlig.
Rask saksbehandling,raskt oppgjør og ellers veldig fornøyd.
Rask, ryddig og særdeles kundevennlig behandling, helt fra dag 1. Setter tydeligvis kunde-service veldig høyt, og var velvillige med absolutt alt. Informerte om mine rettigheter -som leiebil, uten at jeg var obs på dette. Når ulykken først er ute er det godt å kjenne seg ivaretatt. Jeg ble det hele veien, og gir dyp honnør til selskapet.
Mine erfaringer med fremtind forsikring har jeg ikke noe og utsette på,da jeg sjelden eller aldri har hat noe skade, Men litt skuffet ble jeg jo da jeg fikk avslag på min skademelding.
Elendig på saksbehandlingstid og svare på e-post. Flott og raskt skadeoppgjør når det endelig kom dit.....
Oversiktlig skademelderrutiner hurtig og tillitsfulle oh greie oppgjer.
Til dd. har jeg vært fornøyd. Håper dette varer. Ønsker sjølsagt ikke å benytte forsikring, men greit at selskapet kommuniserer v behov