Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble påkjørt av bobil på Fjord Line til Stavanger. Etter å ha kontaktet Fremtind tok de kontakt med Viking redningstjeneste og ordnet med leiebil fra AVIS. Takstmann konstaterte at bilen var totalskadet. Siden vår bil var under 3 år og at vi hadde Toppforsikring kunne vi bestille tilsvarende ny bil.
Jeg har brukt første gang deres tjeneste og ble veldig positivt overrasket over at dere har vært sååå raske og effektive, selv om det er juli måned og mange er på ferie. Saken min ble ferdig behandlet under 48 timer. Helt suverent 👍👍 Anbefales 👌👌👌
Har hatt en sak pågående siden april. Har opplevd kundebehandlere som lite hjelpsomme og lite opplyst i saken. Saksbehandler har ikke oppdatert oss og vært nærmest utilgjengelig. Vi sto uten vann og varmeløsning fra starten av april til starten av juli uten hjelp i dette tidsrommet. Når vi endelig fikk oppgjøret var det greit nok. Men kompenserte ikke for 3 måneder med håpløs kontakt.
Selskapet uttaler først at "vi dekker skaden på bilen din", og kommer så tilbake to uker etter og kommer med kontramelding, nemlig at skaden ikke dekkes. Og det etter at det i tillegg til den skriftlige tilbakemeldingen om at skaden dekkes også har fått det bekreftet muntlig i telefon med selskapet.
Lite service og oppfølging å spore i mine saker. En lekkasje i taket var visst noe jeg burde forvente kort tid etter jeg overtok huset, selv om taket ikke var for gammelt eller andre forhold som skulle tilsi det... Skade på garasje som følge av arbeid på nabotomt føltes som om det var min feil. Jeg fikk ut takstmann, men måtte innhente mye informasjon selv og dokumentere alt. Ikke forvent deg valuta for forsikringspengene!
Jeg meldte en skade på mobilen, og det var første gangen jeg brukte forsikringen. Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente. Tjenesten var praktisk, fort og enkelt å løse.
Jeg syntes at det var greit å fylle ut skjema. Fikk rast svar , og oppgjør