Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt to saker der og jeg er veldig fornøyd 😀😀
De ordner opp fort. Og supert at man kunne gjøre alt på nett.
Aldri vært no tull med de skadesaker jeg har hatt. Rask og profesjonell skadebehandling.
Har innboforsikring via LO Favør. De har nå skiftet til Fremtind Forsikring. Har aldri opplevd maken til kundebehandling. Utallige telefoner uten å bli satt over til riktig person. Ringer ikke tilbake etter at det er lagt igjen beskjed. Ei heller om man ønsker å bli oppringt og er nr 1 eller 2 i køen. Lite høflig (vil si uforskammede) og vrangvillige. Utrolig trist erfaring. Ble alltid møtt med vennlighet og rask behandling i Sparebank 1 Forsikring. Har ellers alle mine forsikringer i Gjensidige. De er også alltid hyggelige, imøtekommende og effektive. Dette var skuffende og triste greier.
Sentralbordet: Veldig lite vennlig mottagelse Kundebehandler: Løy om dekningen i forsikringen. Insinuerte sterkt at jeg forsøkte å svindle. Saksbehandling: Ingen tilbakemelding på saken
Var ok! Det tok litt lengre tid, men tilslutt var ok.
Ferien går i dass pga en pandemi, og så må en ta til takke med vouchers/gavekort/cash points. Alle andre forsikringsselskap sier at en kan velge selv om en vil ha penger i stedet, og man får refusjon fra reiseforsikringen uten spørsmål. Ikke hos Fremtind. Helt elendig. Styr langt unna.