Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke erstattet en krone da mine dyre lesebriller ble mistet i forbindelse med reise. Samtlige andre forsikringsselskap jeg har kontaktet ville gitt meg delevis eller full erstatning.
Enkelt og greit å melde en skade, oppgjøret kommer kjapt, storfornøyd. ingen egenandel når 2 er lo organisert
Hyggelige og effektive folk jeg har hatt kontakt med hvertfall.
Fryseboksen tok kvelden og vi oppdaget det ikke før det meste av maten var tint. En del måtte kastes. Fikk dekket ødelagte matvarer.
Da uhellet var ute, var det enkelt og greit å få bistand av Fremtind forsikring.
Har bruk både innbo og dyreforsikring i februar mnd. Enkelt å melde i fra via nettbanken, får raskt svar og effektiv hjelp.
DNB outsourset forsikring til Fremtind, og vi godtroende kunder fulgte med på lasset, antok at betingelser var de samme. (Vi har samlet premie over 40K) Har nå for første gang tatt meg tid til å lese igjennom vilkår for Båtforsikring ( 32 sider) og Reiseforsikring (16 sider) Ble sjokket over DÅRLIG DEKNING, ALLE UNTAK , nedskrivninger etc. Hovedinntrykk: Mye av det du tror du er dekket for og trenger, er unntatt. Tipper at 95% av gamle kundene de arvet fra bank, aldri leser vilkår, og da blir det jo god butikk. Mao kynisk "fabrikk" som utnytter kundenes sløvhet og som tror de fortsatt har anstendig forsikring gjennom DNB. POSITIVT: de får en stjerne da de svarer på tlf. MEN de har ikke mandat til å diskutere pris selv med det skadefrie grunnfjellet som inn mrd. strømmen og som dermed betaler for bl.a. supergustige kollektivavtaler til nye, attraktive organisasjoner/kundegrupper med lav skade%.