Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har "dessverre" hatt bruk for å melde forsikringer to ganger nå og begge gangene har vi fått veldig god hjelp. Fremtind Forsikting er gode på kundeservice, har rask behandlingstid. Prisen er ok. De er generelt god til å lytte å forklarer gledelig til kunden om noe er uklart. Det inntrykket jeg sitter igjen med ihvertfall.
Meget bra, raskt levert. God oppfølging på både nett og telefon.
Veldig effektiv og bra kundebehandling! Jeg opplevde stor forståelse for mitt behov og det var ingen diskusjon om skadebehandling. Har toppkasko som anbefales veldig!
Rask, konstruktiv og god service ved skadet hjemmePC og oppgjør i forb. med kondemnering av bil etter elgpåkjørsel.
Var stuck i Australia uten å kunne komme hjem. Jeg ringte fremtind for å få veiledning om hva jeg skulle gjøre siden det står at de har veiledning 24 timer i døgnet. Det var løgn, det var ingen å snakke med. Til slutt måtte jeg kjøpe nye billetter for å komme tilbake til Norge. Fremtind nektet å betale ut, og ga ingen informasjon om hvor det står i vilkårene at jeg ikke var dekket. Elendig saksbehandling og informasjon kombinert med en falsk reklame for hjelp 24 timer i døgnet om man trenger det
Ved henvendelse, har jeg alltid fått klare meldinger om hva jeg har krav på. Behandlingen har vært rask, det har aldri vært noen diskusjon. Jeg føler jeg alltid har blitt behandlet rettferdig uten noen tidkrevende saksbehandling.
God erfaring med skade på Gran Canaria og sykehusopphold. God oppfølging fra SOS sentralen. Reiseforsikring bør gjelde for inntil 90dager som endel konkurrenter tilbyr