Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp og oppfølging fra første kontakt, alt forløp uproblematisk. Positiv erfaring.
Fullstendig bortkastet å kjøpe forsikring hos et selskap som ikke dekker skader innenfor dekningen til tross for toppkasko. Prikken over I-en er verdens tregeste kundebehandling med tåpelige misforståelser og dårlig kommunikasjon internt.
Jeg har hatt en fryseboks som slittet å funke. All mat ble ødelagt, og vann sivet ut på gulv hvor det råtnet og misfarget gulvet. Saken ble meldt inn til daværende Sparebank forsikring, og som forsikringstaker følte jeg at selskapet viste meg fingeren i sitt svar. Ingenting ble erstattet, hverken ødelagt mat eller fryseboks. Jeg har en vannskade nå under behandling i selskapet og er forundret over saksbehandlingen så langt. Det vil ikke forundre meg om jeg også her vil sitte igjen med Svarteper.
Fremtind er eit nytt selskap for meg, som ikkje har bytta forsikringsselskap sidan eg byrja med Samvirke Forsikring. Eg har berre «fylgd med på lasset». Tufta på røynslene mine med Fremtind sine forgjengarar, Samvirke Forsikring og Sparebank 1 Forsikring er røynslene mine dei aller beste.
Saksbehandlingen tok veldig lang tid synes jeg og hele beløpet ble ikke dekket.
Har vært veldig fornøyd så lenge jeg har hatt den forsikringen.
Brukte litt lengre tid enn forventet, men det kan vel skyldes at saken kolliderte med Corona-epedemien. Har i tidligere sak fått greit oppgjør.