Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandlingstid og god kommunikasjon underveis.
Rask saksbehandling, enkelt å registrere skade og opprette nye forsikringer og god kundeservice.
Stort sett fornøyd med oppfølging og saksbehandling.
Fikk glasskade pga flygende object i en storm. Oppretting av sak, og henting av bil tok under 50min. Smidig prosess hele veien av hyggelige og hjelpsomme personer.
Veldig lang saksbehandling og manglende evne/vilje til å bidra med avklaring og skadebegrensning. Veldig lite informasjon underveis og vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler. Han svarer ikke på telefon, og bruker flere dager på å svare henvendelse på epost.
Denne gangen var det veldig bra . Men det har absolutt ikke vært tilfelle et par ganger tidligere
Motvilje og manglende interesse for å behandle saken raskt og grundig. Jeg måtte ordne og løse ting selv slik at saken ble løst så fort som mulig og det hjalp fortsatt ikke! Sommerdekkene ble brukt i to sesonger og de ble kjørt ca 10 000 km. Min dekkkompensasjon ble redusert med 80 %, noe som absolutt ikke samsvarer med dekkenes faktiske tilstand. Den faktiske tilstanden var på 40 % levetid, noe forsikringsagenten ikke engang brydde seg om. Jeg ble rådet til å håndtere det videre med juridiske midler, med mindre det er en løsning innen 1 måned fra din side og å bytte forsikringsselskap. Mvh Martin.