Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nesten 2 måneder er for lenge på en enkel takskade.
En utmerket god og veldig rask behandling av saken og en god innformasjon om mine rettigheter og videre behandling.
Hyggelig og imøtekommende personer å prate med. Har hatt 3 påkjørsler av andre i løpet av kort tid og det meste har gått veldig smud. Den siste tok det 4 uker før det ble ordning og litt dårlig informasjon, men ellers greit.
Alt tar veldig lang tid. Blitt for stort selskap. Bryr seg ikke om enkeltkunder lenger.
Veldig fornøyd med rask og god behandling anbefales
Ekstremt skuffet over opplevelsen med Fremtind sin tjeneste. Jeg ble lovet én ting av kundeservice, men etter å ha fulgt deres instruksjoner, endte jeg opp med å dekke alle kostnadene selv. Da jeg påpekte dette, ble mine bekymringer oversett, og ingen anerkjennelse ble gitt for deres feil i saken. Dette var min første erfaring med deres selskap, og dessverre har det vært en stor skuffelse. Forventningene mine ble langt fra innfridd.
Holder ikke den dekningen de lover. De dekker ikke tap/skade i den utstrekning de lover ved inngåelse.