Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde et uhell med min robotklipper, da den gikk utom tråen for anvist område. Men plen helt inntil offentlig veg, ble den overkjørt, sannsynligvis av bil, på natta. Fremtind ordna opp, raskt.
Jeg er meget godt fornøyd med den servicen jeg har hos dere.
Helt grei, bortsett fra resultatet. Syns det var slett at dere bare vurderte skaden bare på bilder. Fuktigheten var jo trukket ned, kan det bli råte av det?
Etter skade - så har Fremtind vært svært serviceinnstilte. gitt gode garantier om dekning og behandlet saken raskt. Jeg kommer nok aldri til å bytte - superfornøyd med hvordan Fremtind har håndtert saken.
Har nå hatt med fremtid å gjøre to ganger. Første gang, med skade på pc skjerm under flytting. Selv med full forsikring. Fikk jeg under halvparten tilbake av dagens verdi på skjermen. Selv om den kun var 1 år gammel. Andre gang var med skade på siden av bil. Her har takstmann bedt om at kun en dør skal lakkeres og ikke hele siden. Nå må jobben gjøres på nytt. Med biler som er eldre, er det skole eksempel at hele siden skal lakkeres. Slike innsparende forsøk gjør at du som kunde må bruke mer tid på å sende inn bil på nytt. Og alt som går med.
Enkelt å melde skade på app/nett, effektiv behandligstid og raskt oppgjør.
Dyrt og vanskelig tilgjengelig på tlf. Har flyttet de fleste forsikringene til annet selskap.