Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv me god kunde oppfølging og behandling
Er fornøyd med hele utfallet av saken. Fra tiden jeg meldte hendelsen, forløpet og avgjørelsen fra selskapet.
Etter skade melding og avtale om leiebil mottar jeg først epost om registrering av Mastercard. Dette lar seg ikke registrere på lenken i epost så jeg ringer kundeservice og får til slutt kontakt på telefon. Kundeservice legger inn mitt Mastercard. Like etterpå mottar jeg ny epost med beskjed om å registrere mitt Mastercard. Denne oversees. Får da like etterpå enda ny epost om å registere Mastercard. Ringer igjen til kundeservice som bekrefter at Mastercard kortet er registrert. I disse svindel tider omkring epost så er dette helt uakseptabelt!
Saken jeg innmeldte var litt "vanskelig" grunnet omstendighetene. Jeg fikk saken ordnet og ferdigbehandlet på mindre enn 2 arbeidsdager. Morgendagen på 3 arbeidsdag var pengene på konto. Absolutt å anbefale som reiseforsikring
Jeg hadde ikke mye kontakt med forsikring tidligere.
Rask og god behandling. Kan trygt anbefales andre. God avtale ang. leigebil.
Meget fornøyd med hvordan Framtind hjalp meg. Hyggelig og saklig saksbehandler. God oppfølging underveis.