Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter skade melding og avtale om leiebil mottar jeg først epost om registrering av Mastercard. Dette lar seg ikke registrere på lenken i epost så jeg ringer kundeservice og får til slutt kontakt på telefon. Kundeservice legger inn mitt Mastercard. Like etterpå mottar jeg ny epost med beskjed om å registrere mitt Mastercard. Denne oversees. Får da like etterpå enda ny epost om å registere Mastercard. Ringer igjen til kundeservice som bekrefter at Mastercard kortet er registrert. I disse svindel tider omkring epost så er dette helt uakseptabelt!
Saken jeg innmeldte var litt "vanskelig" grunnet omstendighetene. Jeg fikk saken ordnet og ferdigbehandlet på mindre enn 2 arbeidsdager. Morgendagen på 3 arbeidsdag var pengene på konto. Absolutt å anbefale som reiseforsikring
Jeg hadde ikke mye kontakt med forsikring tidligere.
Rask og god behandling. Kan trygt anbefales andre. God avtale ang. leigebil.
Meget fornøyd med hvordan Framtind hjalp meg. Hyggelig og saklig saksbehandler. God oppfølging underveis.
Etter en husbrann har jeg bare lovord å si om husforsikringen. En fantastisk takstmann , som ordnet ut alt for oss. Innbo ble noe litt annet. Man føler seg ranet der. Man har mistet alt man eier, og så trekker de grovt av summen i verditap for ting som man må skaffe tilbake uansett. Da sparker man vel de som ligger nede. Men dette er vel ikke unikt for fremtind. Men bilforsikring… Ble overrasket når jeg så hvor dyr forsikringen min hadde blitt. Jeg betaler mer for en gammel bil med delkasko enn jeg gjorde for den nyeste når den var ett år gammel. Den nyeste har steget fra 5600 i året til 12900 på fem år. Noe av dette er naturligvis trafikkforsikringen, men utover det er dette ran. Ingen skader i løpet av de 15 årene jeg har vært kunde hos fremtind, så da må man vel se seg rundt etter noe bedre.
Alt ble ordnet over en telefonsamtale.og da det manglet noe ble det tatt kjapt med en mail .