Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har blitt møtt med motstand og urimelige krav. Det kan virke på meg som om Fremtind prøvar vinne over meg. Eg har opplevd at dei undervurderer verdien i mine erstatningskrav og motset seg å gi meg erstatning trass i langvarig kundeforhold og svært lite bruk av forsikringane mine.
Lang saksbehandling Ekstreme egenandeler på maskin forsikring. Ingen oppfølging av saken umulig å få leiebil på sommeren, da 500 kr pr døgn ikke er i nærheten hva det koster å leie en bil i dag
Leverte skademelding på mandag svar på onsdag bare å sette bilen på verksted ,super service
Vanskelig selskap hvis det først oppstår en skade. Jobber aktivt for å unngå erstatning. Har alltid et passende vilkår i forsikringen som gjør at de kommer seg unna med de fleste saker.
Enkelt å melde samt det gikk veldig raskt å få oppgjøret inn på konto.
Rask svar på skadebehandling . God begrunnelse på hvorfor du får erstatning , og forklaring når du ikke får erstatning .
Elendig kundebehandling, mistillit, tregt system, utrolig lite fleksibelt. Styr unna.