Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundevennlig, informativ, oversiktelig og raske til å behandle saker.
Rask behandlingstid, lett og enkel å kommunisere med saksbehandler!
Rask behandling. Jeg møtte høy grad av tillit. Kort tid til utbetaling.
Ingen forståelse og meget slett behandling er det vi har fått av tilbakemelding fra fagfolk og leverandører av de produkter som er blitt defekte. Vi selv er bare betalere av diverse forsikringer som vi hadde regnet med skulle være til hjelp når skaden først har funnet sted og ikke bare en belastning og fortvilelse.
Jeg har bare gode ord å si om Fremtind forsikring, de har vært helt fantastisk når jeg hadde mest behov for deres hjelp, tusen hjertelig takk til et seriøst selskap🌹 Hilsen Roald S.
Sunes det er lett å komme i kontakt med saksbehandler OG at det er mennesker i kontakten ……..ikke en nettside!
Dårlig erfaring med ufine saksbehandlere, utilgjengelige saksbehandlere og lang ventetid. Det har vært tyngende for oss å stå i denne forsikringssaken. Ekstremt misfornøyd.