Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde skade, kort behandlingstid. Penger raskt på konto.
Trygt og godt og være kunde hos dere, det ordner seg veldig bra. 👍
Samarbeidet fremtind har med elkjøp fungerer dårlig fordi: - utrulig lang behandlingstid. Har fått opplyst at mobilen jeg sendte inn ble reparert 7.juli. Det er nå 10 dager siden og den er enda ikke sendt tilbake. - 6 uker er gått uten at jeg har fått tilbake noen mobil. - høy egenandel. 2000 i egenandel er for mye. For grådig av fremtind. + skademeldingsiden er enkel og brukervennlig
Rask og tydelig avklaring av forsikringsspørsmålet - dekning eller ikke samt egenandel og leiebil..
Jeg er fornøyd, jeg fikk tydelig og klart forklaring for saken min. Saken ble behandlet i 2 dager.
Opplevde svært dårlig servise og veldig liten vilje til å hjelpe meg i en vanskelig situasjon da jeg var på ferie. Reiseforsikring mente at innboforsikring måtte ta ansvar. Innboforsikring sendte meg tilbake. Det endre med at ingen kunne hjelpe, verken med råd eller annen hjelp.
Jeg fikk veldig rask og god service, og behandling, i en vanskelig situasjon. God kontakt med kundebehandler og en enkel og grei løsning på en vanskelig sak for meg.