Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En hyggelig telefonsamtale .Enkelt og forståelig forklart .Tenk at ting kan ordnes så rask og effektivt .
Jeg var veldig fornøyd med behandling av skade saken og slutt oppgjør ifbm. havari med electronikk på bilen.
Fremtind påstår eg har fått penger på konto på vannskade.Det stemmer ikkje.Eg vil ikkje ta skaden sjølv.Då får eg høyra frå saksbehandler att sånne små skader kunden selv.Fremtind får ta skaden.
Hadde trodd at dere kunne gi hjelp! Fikk bare avslag, ingen forslag om annen hjelp.
Jeg mener at saksbehandlere hos dere ikke setter seg inn i den enkeltes situasjon og historikk ifm reiseforsikring.
Ryddig på alle nivå hos verksted og forsikring selskapet.
Hadde en laptop med vannskade, når det viste seg at reparasjon ble for kostbart fikk jeg oppgjør etter forventninger dagen etter. Litt lenger tid til og fra service enn det sto, men ikke mer enn ett par dager. Alt i alt veldig fornøyd med hele prosessen. Alt kontakt var digitalt med selskapet.