Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk 80% avkortning på elvestadrør som sluttet å virke, de mente det var en innretning for oppvarming
Enkelt å fylle ut skadeskjema. Rask saksbehandling. Fair erstatning og raskt oppgjør.
Fikk dårlig hjelp og fikk beskjed om at jeg må betale hele reparasjonen for og få igjen det over egenandelen på 2000kr mot at jeg leverte kvittering og veldig dårlig kundebehandling.
Hurtig og bra oppgjør, uten protester. Fremtind stoler på kunden.
Få ny knntasting robot. Kundeveileder må sjekke opp kunden bedre
Først svar på telefon. Så skriftelig ok jeg hadde sak om reiseforsikring. Fikk de opplysningene jeg trengte for videre behandling.
God service, rask saksbehandling, og ikke minst, tillit til vår innsendte refusjonsbeløp. ( har dog tatt vare på alle kvitteringer)