Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Før Fremtind var sb1/loFavør rimelig rask på å løse saker. Nå tar det alt for lang tid. Fremtind er dårlig nytt for kundene. Virker litt uoversiktlig.
Det var enkelt å finne fram til og fylle ut skjemaet for skademelding og det gikk ikke mange dager før jeg fikk svar på mail om hva jeg måtte gjøre videre. Da snøfreseren var i orden igjen meldte jeg tilbake på mail med kostnader og kvitteringer og et par dager senere var pengene tilbakeført til meg. Super enkelt!
Kontaktet kundeservice etter å ha kjørt på et rådyr. Det første kundebehandleren spør om er: Hvordan går det med dere? Det var mere enn politiet spurte om. Den omtanken var helt fantastisk å få i en sånn situasjon.
Jeg er fornøyd med den raske hjelpen og utbetalingen av kompensasjonen :)
Egentlig ett kjempe godt selskap, men litt før mye økning i pris pr år
Får rask hjelp når man tar kontakt, ev oppgjør er også enkle. Skademelding er nettbasert
Min erfaring er at de gjør alt de kan for å unngå å måtte utbetale noe som helst!