Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De svarer sjelden, og veldig seint på mailer. Har saksbehandlere som er rett frem ufine på telefon. De gir minst erstatning av alle selskap.
Det er gjort.Det er dårlig att vi ikke får igjen de 3000 kr som vi har bet i forskudd til hotellet vi skulle bo på sommeren 2020 da det blev avlyst pga Coronnanog vi tenkte da å vente til 2021,men da hvar deler av Tyrkia rødt,bla dit vi skulle. Vi har sent meld,m vi får ikke svar.Vi har Bankutskrift på innbet,om det behøvs
Fikk lite hjelp i den ene saken vi har hatt, og ingen hjelp i den andre. De må lære seg å informere underveis i en sak, og de bør få seg nye takstmenn som ikke virker å "male sin egen kake"
Tok over en uke å få endelig svar ifm knust mobil.
Fikk avslag fra både inbo fra fremtid forsikring og hus forsikring fra watercircle as , de skiller på hverandre.
Fikk ikke dekket mistet gjenstand på min reiseforsikring, slik jeg mener de bør etter de vilkår jeg ser.
Til tross for en rask saksbehandling og enkel skaderegistrering, sitter jeg som kunde igjen med en ekkel bismak. For istedenfor å tilby et oppgjør tilsvarende faktisk verdi av forsikrede objekt, blir man tilbudt et redusert kontantoppgjør, samtidig som man får tilbud om å kjøpe varen av en samarbeidspartner til en "rabattert" pris, tilsvarende avkortingen i kontantoppgjøret. Man tvinger således kunden til å kjøpe varen hos fremtinds utvalgte samarbeidspartnere hvis man vil unngå avkorting av oppgjøret. I mitt tilfelle betyr det at istedenfor å kjøpe ny iPhone hos Telenor, så må jeg bruke elkjøp for å få fullt skadeoppgjør. Med andre ord tvinger fremtind kunder bort fra Telenor. Dette vil jeg tro er en praksis både Telenor og konkurransetilsynet/forbrukerombudet burde reagere på.