Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp, hyggelig saksbehandler, fik den informasjonen og hjelp som jeg ønsket.
Ikke samsvar mellom takstmann og forsikring i forbindelse med skadeoppgjør. Ikke får jeg tak i forsikringsagenten, ikke svarer han på mail og det gikk flere uker fra skaden ble meldt inn til jeg fikk skriftlig tilbakemelding på saksbehandlingen. Jeg skal bytte til et annet forsikringsselskap.
raske svar og rrei oppfølging, virker trygt og seriøst
Fint oppgjør. Litt lang prosess fra skade til det ble etablert kontakt med takstmann.
Raskt oppgjør å ikke så mye frem og tilbake 😊 Det var greit å få leiebil. Dere kunne sjekke resultatet av utbedringene !
Min første erfaring med selskapet var positiv. Jeg er medlem via mitt fagforbund.
Ikke alt er rosenrødt, men stort sett bra. Hadde en sak hvor jeg var ærlig, men det for meg hadde vært bedre å være romslig med sannheten. Koketoppen fikk en knekk i ene hjørnet, anså det for litt farlig for kutt i hand og kortslutning, men da jeg ikke visste hvordan skaden hadde oppstått, panne hardt på platetopp/mistet stekepannen o.l. eller om det kom fra feil med toppen, ble saken avvist. Det hører med at profdusent avviste feil med varen uten å ha sett den. Hadde jeg løyet sagt at jeg mistet noe på den, hadde jeg fått saken godkjent.