Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min første erfaring med selskapet var positiv. Jeg er medlem via mitt fagforbund.
Ikke alt er rosenrødt, men stort sett bra. Hadde en sak hvor jeg var ærlig, men det for meg hadde vært bedre å være romslig med sannheten. Koketoppen fikk en knekk i ene hjørnet, anså det for litt farlig for kutt i hand og kortslutning, men da jeg ikke visste hvordan skaden hadde oppstått, panne hardt på platetopp/mistet stekepannen o.l. eller om det kom fra feil med toppen, ble saken avvist. Det hører med at profdusent avviste feil med varen uten å ha sett den. Hadde jeg løyet sagt at jeg mistet noe på den, hadde jeg fått saken godkjent.
Hyggelige folk, rask behandlingstid, tok telefonen raskt
Jeg har reiseforsikring gjennom arbeidsgiver og fikk nylig en skadesak. Det har vært rot, dårlige tekniske systemer, lang ventetid og intetsigende beklagende svar hele veien. Hadde jeg betalt denne forsikringen selv, ville jeg byttet på flekken.
Rask og god behandling til konkurranse dyktige priser.
Oppgjør ved skade og kommer til å hente inn priser fra andre selskap , når selger av forsikring lover den beste forsikring å det ikke skjer
Vennlige saksbehandlere. Fikk inntrykk at de jobbet for kunden.