Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter jeg tok kontakt med Fremtind, så gikk saken som på skinner. Jeg ble kontaktet og fulgt opp slik at jeg trengte ikke å foreta meg noe som helst, kun stille når behandlingen skulle utføres. Veldig fornøyd.
Raskt oppgjør når tv ble ødelagt nå rett før jul Flere valg om oppgjør på konto eller gavekort
Enkelt å finne på nett. Lett å svare på spørsmålene. Rask tilbakemelding.
Fikk raskt oppgjør, det betyr alt. Men, jeg som ikke har vært i ulykke før forstår ikke hvordan jeg skal håndtere en slik situasjon. Smerter i kroppen dominerte den første uken. Mine private ting la stødd nedover en mørk brått skråning nedover skogen. 8 timer på sykehus, så ble jeg overlatt til meg selv. Forsikringen dekker sikkert ikke «konsulenthjelp»i en slik situasjon.
jeg har vært helkunde i mange år og har bare god erfaring når jeg har tatt kontakt. Setter pris på lett tilgjengelighet, imøtekommenhet, profesjonelt, gjør det trygt å melde inn om skade, føler jeg blir tatt hånd om på en svært god måte.
Veldig godt fornøyd og rask behandling av skader God service og hyggelige kundekonsulenter
Anbefale Fremtind,lett å ha me å gjør så langt.å at eg og min fru har fått den hjelp mann trenger når ting går i stykker.