Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg har trengt å bruke forsikring har jeg fått den hjelp jeg har trengt.
Rask behandling, lett å melde skade og hyggelege og folk på kundeservice. Har veldig god erfaring både med reiseforsikring og bilforsikring. Minus for prisen. Synest dei har blitt dyre. Har rett nok fått ein sjåfør under 23 år, i familien, men prisen på våre forsikringar for bolig/bil/reise har til sammen stige med 10 000 kr i året sidan 2018. Heller ikkje så nøgd med at dei ikkje ville erstatte brillene mine etter ein tur i asfalten. "Vi erstatter ikke riper og hakk". Det er berre det at brilleglas er ubrukelege med riper og hakk. Fordi uhellet skjedde på jobb, fekk eg heldigvis hjelp frå Europeiske gjennom jobben.
Jeg er veldig fornøyd med Fremtind Forsikring! Rask løsning på problemer. Anbefaler!
D gikk smertefritt hele veien. Hadde ingen problem fra jeg meldte skaden.
saksbehandler var elendig til å håndtere mennesker i en sårbar situasjon kunne ikke kundebehandling
Rask og effektiv behandling av saken men koster litt mer.
Værste selskapet jeg har vært bort i. En kundebehandler som brukte 5 mnd på og løse saken. Nye unnskyldninger hele tiden. Svært lite imøtekommende. Helt utrolig hvordan det går ann og være så lite hjelpsom.