Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Behandlingen av min bilskade foregikk på en ukomplisert og enkel måte for meg som forsikringstaker.
Elendig oppgjør av reiseforsikring. Lang tid som jeg anser som uthaling av skageoppgjør.
My trip had to be cancelled due to the covid outbreak in March. The case was reported in March and I've not still heard anything from them with the exception of sms saying that 'it is still a lot who need help from us so it takes much more time to have a look at your case'. Waiting for a reply for 7 months is unbelievable.
Bruker altfor lang tid på sakene, må krangle for å få riktig beløp, ikke mulig å få snakke med dem på telefon..
Av og til har du brukt for å ta kontakt med et forsikringselskap Hos Fremtind slipper du heft og tull . Fyll ut forenklet skjema på nett og send inn. Vent noen få timer (selv om kvelden) Plutselig har du oppgjøret på konto.
Etter skade på bil, kunne jeg gå rett inn på min bilforsikring, via appen på mobil og beskrive skaden å få time på verksted for vurdering og bestilling av time for reparasjon etter kort tid. Videre oppfølging foregikk via elektronisk info. Har heldigvis aldri hatt bruk for bilforsikringen før, men når jeg først trengte den fungerte det utmerket.
Enkelt å fylle ut skjema og melde fra om skade. Rask oppgjør. Så alt i SLT er jeg veldig fornøyd.