Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nesten 6 måneder saksbehandlingstid på en sak - korona eller ikke - det holder ikke.
Rigiditet mot de som er strengest med seg selv. Lite åpenhet for å se stort på ting eller gjøre unntak. Lite høflighet utover "[u-]vennlig hilsen".
Har blitt mottatt på en ubhagelig måte på tlf, slik at man gruer seg for å ringe inn eller ta kontakt. Slik var det ikke før sammenslåing med dnb. Saken med bilen gikk smertefritt og greit men reiseforsikring, da er allt vanskelig.
meget rask behandling ryddig og greit bra kundeservice
Min opplevelse var at jeg følte jeg ikke ble trodd. Var svært hyggelig først, men ringte meg opp igjen og da hadde vedkommende et helt annet tonefall i samtalen og hadde endret sin vurdering. Jeg sa jeg skulle kontakte butikken/verkstedet for å få sjekket pris på reparasjon før jeg ville ha noen utbetaling da jeg var usikker på kostnadene kontra utbetalingen jeg skulle få. Kostnadene var lavere enn det jeg hadde fått beskjed om fra butikken så jeg droppet saken. Ovenstående er den korte versonen av saken.
Vi har fylt feil drivstoff, fikk leiebil, og alt gikk bra fra tida vi satt bilen til reparasjon fram til vi fikk bilen tilbake. Glad for at vi fikk bra service Og god informasjon underveis. Anbefales!
Kan bli bedre på info om forsikringen om dekning og bonus