Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig vanskelig å få kontant. Rask kundebehandling.
For dårlig dekning i forhold til dekningsverdi på det vi ble frastjålet.
Har registrert sak hos dem. Det var en kjøleskap. Jeg har ikke kjøpt mat på en måned. De spør spørsmål hver dag uten å gjøre noe.
Gir god informasjon ved spørsmål. Effektiv behandling av skader. Litt forvirrende med scalepoints og at man kan velge gavekort ved erstatning. Men veldig fornøyd alt tatt i betraktning.
Hyggelig kunde behandler, tok saken med en gang. Var veldig greit alt sammen. Eneste tok alt for lang tid fra verkstedet. Det setter det litt ned.
Opplever Fremtind som en seriøs og ryddig aktør. Fikk erstatning gjennom reiseforsikringen uten vansker. Raskt oppgjør.
Fylte i skademelding. Men hadde uteblitt på skjema på nett hvilket land reisen gjaldt. Fikk hyggelig telefon fra en kunderådgiver og alt ordnet seg etter en kort telefonsamtale, så gikk det 5 min. Ny melding, beløpet var da satt inn på konto.