Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for omfattende informasjonsinhenting ved en akutt hendelse når man er på telefon. Man skal ikke behøve å oppgi informasjon om fastleges navn, kontor adresse telefonummer. Når man er i en kritisk sykdomsfase.
At kundebehandlere er litt mer imøtekommende istedet for å være sure i telefonen.
Med min lille kontakt, så er jeg meget misfornøyd. Det prekes bare om svindel. Så går det over til at forsikringen ikke dekker min tabbe da jeg var uheldig og avbrøt overføring av penger fra utlandet. Engangs pinkode og jeg må ha ny for å kunne overføre penger. Dette ble dyrt.? Tabbe? hva er det? Bare miste noe i gulvet? Det er vel skade.
Jeg var heldig med full kasko dekning. Total pris til å betale reparasjon var utrulig dyr, men etter forsiknings vurdering egenandel har kommet som plaster på såret.
Det er bra. Jeg har vært tidligere medlem via LO Favør.
Alltid rask behandling og oppgjør ved skade. Super kundebehandling, aldri hatt negative opplevelser.
Vil anbefale Fremtind forskiring på det varmeste. Har meldt inn noen saker pga uhell i hjemmet og de har en enkel og grei nettside og man får raskt svar og oppgjør uten noe videre spørsmål så sant man forklarer godt hva som har skjedd :)