Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med fremtid forsikring. De er raske, trygge og ordner opp. Det er ikke mye om og men men går rett på saken med mål for å ordne opp
De har treg respons tid, man må sende til en felles mail, man har ikke egne kontaktpersoner som de har i andre forsikringsselskap. Saksbehandlere snakker ikke sammen, så du må svare på det samme flere ganger og lite skjer.
Brukte 7-8 uker på å behandle en sakdesak og ingen informasjon blir gitt til kunden da de ikke prioriterte å si ifra.
Første gang jeg har tatt kontakt med Fremtind Forsikring. Så det er veldig lite jeg kan utale meg.
Skrur opp prisen mykkje! Ca 20% økning på eit år, ringer for å diskutere pris, men kjem ingen veg. Vanskelige i forsikring saker. Vrir seg unda alt oppgjør, du sitt igjen med 0 og niks
Jeg fikk bra service hos disse. Jeg fikk fikset mobilen min slik jeg skulle, men måtte reise inn til Eplehuset og få det reparert der. Jeg er lærling så har gratis innboforsikring gjennom LO, men dette visste de ikke. Til slutt fikk jeg det fikset👍
Utrolig forbrukervennlige og en positiv opplevelse