Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg melde saken min på nettsiden, og fikk raskt svar på mail. Deretter gikk kommunikasjonen på mail.
Jeg får alltid gode råd og hjelp. Trygt og godt å ha de i bakhånd. Anbefaler de virkelig!
Saken gjelder hva som er inkludert i innboforsikring ,i dette tilfellet skade på mobiltelefon . Ringte Fremtind ,for å høre hva jeg skulle gjøre .Etter ca 5 minutter var saken løst .
Virker som selskapet kun har som mål å få inn penger og minimalisere sterkt utbetalinger. Har aldri før møtt liknende forhold.
Helt greit og jeg vil anbefale selskapet videre, jeg har ikke noe å klage på
Hatt forsikring gjennom Fremtind i flere år. Har tilsammen hatt relativt små 2 skadesaker til behandling på alle disse årene, men har aldri fått hjelp/bistand til skadeoppgjør.
Flinke saksbehandlere. Sakene jeg har meldt har alltid blitt behandlet raskt og effektivt.