Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken gjelder hva som er inkludert i innboforsikring ,i dette tilfellet skade på mobiltelefon . Ringte Fremtind ,for å høre hva jeg skulle gjøre .Etter ca 5 minutter var saken løst .
Virker som selskapet kun har som mål å få inn penger og minimalisere sterkt utbetalinger. Har aldri før møtt liknende forhold.
Helt greit og jeg vil anbefale selskapet videre, jeg har ikke noe å klage på
Hatt forsikring gjennom Fremtind i flere år. Har tilsammen hatt relativt små 2 skadesaker til behandling på alle disse årene, men har aldri fått hjelp/bistand til skadeoppgjør.
Flinke saksbehandlere. Sakene jeg har meldt har alltid blitt behandlet raskt og effektivt.
De er imøtekommende og hyggelig når avtalen skal inngås, men gjør sitt ytterste for å unngå utbetaling når uhellet er ute.
Ikke la dere lure av lovnader om rask kontakt og fordeler med LO favør forsikringen i fremtind. Ingen fordeler, lang saksbehandling og null hjelp.