Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En mer useriøs forsikringsselskap skal man lete lenge etter! Saksbehandler tar en rask søk på finn og erstatter innboet som er skadet med den rimeligste prisen de finner på Finn.no istedenfor å gi riktig verdi på produktet!
Raskt og realistisk oppgjør etter at jeg meldte skaden.
Følte kjøpepress ved oppgjørsform og hvor utbetaling kom som tredjevalg for skadeoppgjøret
Prismessig er Fremtind rimelig, og på papiret høres vilkårene gode ut. Dessverre er kundebehandlingen deres veldig dårlig, herunder; lang behandlingstid, uvitenhet til egne vilkår, drar prosessen kynisk ut i tid for å trette ut forsikringstaker mot et mindre oppgjør. Selv vilkår som er sort på hvit, klarer de å vri til det motsatte. Jeg forventet at de ville prøve seg, men at man må ta i bruk advokat for å få det man har betalt for, er ikke tillitsvekkende.
Ikke noe kundevennlige å prate med. Jeg sa ifra at verkstedet som skulle reparere bilen, hadde 3 uker sommer ferie. Å det kunne gå utover dem 45 dager man har leiebil. Så jeg ville bare informere om de. Svare jeg fikk var at det var mitt problem. Synes ikke det når det ikke er min skyld i denne skaden.
Alt for lang behandlingstid, 8 uker er i overkant mye når det blir forespeilte 3 ukers behandlingstid når saken blir registrert.
Rettleier og finner løsninger. Alltid imøtekommende og lyttende.