Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lurer på hvorfor jeg skal hjelpe dette firmaet. Vi er en stor familie, besteforeldre, søsken, barn og barnebarn med familier spredt over hele landet. Vi har brukt Sparebank 1 Nord-Norge i mange generasjoner, både som bank og senere forsikring. Det jeg opplever nå er rett og slett nedverdigende. Så innmari firkantet og helt uforståelig. For kanskje 20 år tilbake fikk mannen min og jeg en minnelighetserstatning på kr 3000 for dekk som lå i en garasje som ikke var 100% i henhold til « reglene». Vi ble veldig glade, og tenkte at her utvises en form for sunn fornuft. Her er det snakk om sju spesielle trær som jeg har tatt vare på i en terrassekasse i 21 år. Under rehabilitering ble det avdekket at den store betongkassen har sprukket og må skiftes. I dag er stillaser og presenninger tatt ned., og to av trærne er ødelagt. De resterende vil ikke tåle flytting. Saksbehandler sier at siden de ikke er ødelagt, ingen erstatning. Håper samtalen er tatt opp. Til orientering, demontering av gammel kasse, montering av ny kasse med heisekranbil, llekakuler, duk og jord dekkes av annet forsikringsselsksp. Tror jeg er den eneste av naboene som opplever dette ( ca 28) også tidligere et 20 talls av ca 175 boenheter totalt.
Leverte inn en uhellssak søndag kveld, Mandag fikk jeg beskjed om at saken var behandlet, og på Tirsdag var forsikringsoppgjør utbetalt.
Veldig god og rask oppfølging. Veldig greit å få tak i kundebehandler.
Min erfaring med Fremtind er svært dårlig. Lang saksbehandling på en enkel sak, 4 måneder. Svarte ikke på henvendelser på email, lovnader på telefon ble ikke fulgt opp. Jeg bytter leverandør, et selskap du ikke ønsker å være kunde hos.
Raske til å komme på banen i enhver sak/skade . ingen ting å sette fingeren på i deres måte å behandle kunden på, fortreffelig kommunikasjon!
Kontaktet Fremtind i forbindelse med biluhell og ble meget godt mottatt og geleidet av en dyktig og profesjonell saksbehandler. Han informerte godt om sakens gang og jeg ble holdt orientert underveis med lettfatede meldinger på SMS. Endringer i skadeomfanget på bilen ble oppdatert og informert om fra både verksted og selskapet. Når uhellet først var et faktum så var Fremtind en svært god støttespiller å ha med seg i prosessen. Kan anbefales!
Har hatt et par mindre uhell hvor jeg har måttet bruke mine forsikringer. Svært kjapt og ryddig skadeoppgjør. Og veldig lettvint med digitale løsninger!