Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leverte inn en uhellssak søndag kveld, Mandag fikk jeg beskjed om at saken var behandlet, og på Tirsdag var forsikringsoppgjør utbetalt.
Veldig god og rask oppfølging. Veldig greit å få tak i kundebehandler.
Min erfaring med Fremtind er svært dårlig. Lang saksbehandling på en enkel sak, 4 måneder. Svarte ikke på henvendelser på email, lovnader på telefon ble ikke fulgt opp. Jeg bytter leverandør, et selskap du ikke ønsker å være kunde hos.
Raske til å komme på banen i enhver sak/skade . ingen ting å sette fingeren på i deres måte å behandle kunden på, fortreffelig kommunikasjon!
Kontaktet Fremtind i forbindelse med biluhell og ble meget godt mottatt og geleidet av en dyktig og profesjonell saksbehandler. Han informerte godt om sakens gang og jeg ble holdt orientert underveis med lettfatede meldinger på SMS. Endringer i skadeomfanget på bilen ble oppdatert og informert om fra både verksted og selskapet. Når uhellet først var et faktum så var Fremtind en svært god støttespiller å ha med seg i prosessen. Kan anbefales!
Har hatt et par mindre uhell hvor jeg har måttet bruke mine forsikringer. Svært kjapt og ryddig skadeoppgjør. Og veldig lettvint med digitale løsninger!
Har ingenting og utsette på på fremtind forsikring. Får alltid god hjelp. Har små barn og uhell skjer. Fantastisk god service.