Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske til å komme på banen i enhver sak/skade . ingen ting å sette fingeren på i deres måte å behandle kunden på, fortreffelig kommunikasjon!
Kontaktet Fremtind i forbindelse med biluhell og ble meget godt mottatt og geleidet av en dyktig og profesjonell saksbehandler. Han informerte godt om sakens gang og jeg ble holdt orientert underveis med lettfatede meldinger på SMS. Endringer i skadeomfanget på bilen ble oppdatert og informert om fra både verksted og selskapet. Når uhellet først var et faktum så var Fremtind en svært god støttespiller å ha med seg i prosessen. Kan anbefales!
Har hatt et par mindre uhell hvor jeg har måttet bruke mine forsikringer. Svært kjapt og ryddig skadeoppgjør. Og veldig lettvint med digitale løsninger!
Har ingenting og utsette på på fremtind forsikring. Får alltid god hjelp. Har små barn og uhell skjer. Fantastisk god service.
Er veldig fornøyd med at saken ble behandlet med en gang den ble meldt inn. Jeg fikk god informasjon fra selskapet om hva jeg skulle foreta meg. Enkel, grei og god forståelig måte å melde inn saken når uhellet er ute.
Fremtind forsikring fremstår meget useriøse, da de henlegger saker uten noen form forklaring til kunder. Ikke å anbefale.
Veldig enkelt å registrere saken på nett, Blide og hyggelige saksbehandlere. Litt lang ventetid for å komme igjennom på tlf. Saksbehandler vedr. Fryser var svært effektiv og serviceminded. Forklarte godt hva som måtte gjøres.