Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På nett er det ikke enkelt. Alle er ikke like flinke med data.
Ingen fortalte meg at jeg måtte ha 2 forskjellige forsikringer. Husk og undersøke hva forsikringer inngår.
Viss det skal leveres inn flere ting som er gått sundt så er det veldig tungvindt/stress, og vertfall om det er forskjellige merker. For da får du flere forskjellige innleverings plasser. Og om eg spør i mail om noe så kan det gå nesten 1 døgn før eg fikk svar.
Glad Jeg har Forsikring I Fremting. Beste kunde behandling ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️
ryddig saksbehandling , raske tilbakemeldinger , bra oppfølging. fornøyd kunde.
Speed and service!😀👌👍 Har ingenting negativt å si om Fremtind's behandling av saken.
Avslag med merkelig begrunnelse. Har inntrykk av at saksbehandler regner med at kunde ikke kommer til å klage.