Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjør alt de kan for å unngå å utbetale erstatninger. Dette til tross for at min sak egentlig var åpenbar, men brukte en strategi med manipulering og å utmatte kunden.
Rask behandling, serviceinnstilte behandlere, hyggelig, profesjonelle. Saken min blei behandlet sammen dagen jeg ringte og meldte inn skade. Er meget fornøyd med LO forsikringen min, kunne ikke tenke meg andre forsikring en Fremtid/tidligere Sparebank1 forsikring. Har hatt den i over 17 år, tenkt å beholde den videre. Vi har alle forsikringene hos Fremtid, både livsforsikringer, hus, dyr, bil og pensjon. Må bare understreke her at det er både meg og min mann som har LO forsikringer gjennom jobben, vi betaler ingen egenandel. Beste forsikring som finnes i Norge. Hilsen en meget fornøyd kunde!😊
Ansvarlig, seriøs til å handle i saken. Raskt tilbakemelding
Jeg erfarer at Fremtind opererer raskt og effektivt.
God servise.Hyggelig og hjelpsomt personale som ga god informasjon .
Kjæledyret min døde i april, fortsatt ikke fått noe oppgjør eller avslutning medio september. Fikk til slutt (bokstavelig talt) grini meg til å i det minste få lov til å avslutte forsikringen etter noen mnd, men selv ikke etter at veterinæren har kontaktet dem flere ganger er det bra nok. De påstår hvor gang jeg kontakter dem at jeg er ny kunde og derfor ikke har vært kunde lenge nok til forskjellige ting. Jeg har hatt samme selskap i godt over 15 år, så jeg er usikker på hvor lenge man er beregnet som ny kunde. Huset mitt har blitt helseskadelig og jeg er pr def nå husløs. Husforsikringen utbetalte litt over 10000 i den saken, så nå bor jeg i campingvogn i hagen utenfor huset som fortsatt er forsikret i samme selskap. Man får forskjellige svar fra alle man har kontakt med og får ikke kontakte ønsket kundebehandler direkte, ergo vil de fleste svar kommer fra forskjellige personer.
Rask behandling, bra kundeservice, enkelt å bruke.