Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke nok forklaring Jeg ikke førnoyd med ,der blir veldig dyrt o.........,,,,
Har sendt skademelding. Frustrerende å ikke få tilbakemelding. Har sendt flere meldinger uten å få noe som helst tilbakemelding, bør nok bli bedre på det ja.
Avslutter saken før kundene får mulighet til å innhente dokumentasjon de etterspør
Da mine briller ble ødelagt på jobb. Dekte ikke arbeidsgiver ødelagte eiendeler. Kontaktet lofavør forsikring, og fikk veldig service da jeg snakket med Di. Fikk god informasjon om va jeg skulle gjøre, og hvilke opplysninger di trengte av meg. Fikk denne infoen både muntlig og skriftlig på mail. Fikk pengene inn på konto samme dag, når all informasjon di trengte va kommet inn.
Veldig fornøyd. Rask respons og behandling og oppgjør.
Raskt og proff opplevelse fra kundebehandler etter et tyveri jeg hadde i min kjeller.
God og rask saksbehandling gjorde det lett å velge erstatnings alternativer fra Fremtind.