Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke hatt noe å klage på i de tilfellene jeg har hatt behov for hjelp hos fremtind. Kundebehandlere hyggelig og hjelpsomme
det var hyglig stemme som veileda korleis eg skulle finne fram til skjema
Dere var rask og ta kontakt god oppfølging man kan stole på at dere følger opp selv om jeg er i utlandet
De utbetaler raskt, er flinke på å si hva slags dokumenter man trenger.
Fikk godkjent forsikringssak med pris på egenandel. Men fikk aldri noe mer informasjon fra reperatør eller fremtind som jeg ble fortalt jeg skulle ha fra elkjøp.
Høy egenandel på innboforsikring når det gjelder skade på mobil. 2000kr. Det er nesten like mye som min mobil var verdt etter 2.5års bruk. Jeg føler meg lurt da jeg fikk erstatningsmobil og ikke kontanter. Jeg kunne ikke være uten en mobiltelefon i 1 uke. Så erstatnings mobil burde da i såfall ha kommet umiddelbart. Også er det ikke så miljøvennlig med mange mobiltelefoner, det oppfordrer til kast og bruk mentaliteten.
Min erfaring er at når det gjelder oppgjør er det kronglete pluss at oppgjøret gjerne ikke er reelt mtp på gjenkjøp av tapt/ødelagt utstyr. Her finnes det selskap i bransjen som er klart mye bedre. IF er et selskap i en helt annen league, men igjen dyrere... Så er kvalitet i fokus, velg et annet selskap. Er det polise-pris som er i fokus, velg Fremtind. Enkel forklart og opp til hver enkelt "kunde".